دكوراسيون داخلي محيط اداري
فروش انواع درب های ضد سرقت ارزان از برترین تولید کنندگان ایرانی و خارجی | Security Door
دكوراسيون داخلي محيط اداري
شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 8:47 | بازدید : 122 | نویسنده : رضا سعیدی | ( نظرات )

امروزه به دليل فناوري نوين اطلاعات و شیوه‌های جديد كار، اشكال مختلفي از سازمان‌دهی درزمینهٔ دكوراسيون داخلي و مبلمان اداري مشاهده می‌شود: از اتاق‌های شخصي گرفته تا اتاق‌های بزرگ و دفاتر كار بزرگ نظير پروژه تيم هلندي MVRDV كه كل ساختمان را تقریباً شامل می‌شود. چيدمان دكوراسيون در بزرگ‌ترین بخش دفتر كار، به‌ویژه در مورد سازمان‌های بزرگ، بانک‌ها و مراكز بيمه، استاندارد هست و انتخاب مبلمان نيز از طريق کاتالوگ‌های مرتبط صورت می‌گیرد. بعلاوه اينكه انتخاب مبلمان در ادارات با تأمل صورت گرفته است. همچنين سرمایه‌گذاران نيز جاي بيشتر اثر را می‌گیرند و توليد محصولات را ممكن می‌سازند كه به دليل ساختار قطعات و مبلمان، ميانگين تقاضايي كه استفاده‌کنندگان دارند قابل‌توجه است.

اين موضوع در مؤسسات اقتصاد نوين در همه نقاط دنيا تفاوت دارد: تغييرات دائمي كه همگام با نظم روز حركت می‌کنند. اما در آثار نوين انتهاي محدودیت‌های اقتصادي به خلاقيت و نوآوري در دكوراسيون داخلي و طراحي داخلي می‌انجامد. اصلی‌ترین راهكارها كه به‌وسیله ابزار و وسايل ساده اجرا شده‌اند در ساختمان‌های قديمي صنعتي و انبارهاي سانفرانسيسكو، نيويورك و برلين شرقي قابل‌مشاهده هستند. 

رنگ‌بندی متنوع نيز كنتراست جذابي را در مقايسه با جذابيت خام ساختمان‌های قديمي به وجود می‌آورد. چيدمان و دكوراسيون داخلي سنتي شکل‌گرفته از ابزارهاي ساده مهندسي، در کنار راه‌اندازی اينترنت، همانند آژانس تبليغاتي KMS مونيخ، عاملي بر خیره‌کنندگی فعالیت‌های دفاتر مهندسی يا آژانس‌های ارتباطات هستند. كنتراست بسيار جذاب ایجادشده با سالن نگهداري کامیون‌ها ناشي از چيدمان جديد و مواد بكار رفته و مصالحي نظير پشم و فولاد و بتن خام، می‌باشد كه در ابتداي قرن بيستم به شكل بسيار ظريفي ساخته شده است.

يكي از چیدمان‌های بسيار چشم‌نواز و ديدني توسط "فرانك او گهري" از طريق به وجود آوردن يكي از ساختارهاي متشكل از انعکاس‌های فلزي كه در محوطه مورداستفاده قرار گرفته است، براي مبلمان اداري و دكوراسيون داخلي "دي جي بانك و پاريزه پلاتز" در برلين اجرا شده است.

منبع: decoration-day.blog.ir



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان درب های ضد سرقت ارزان و آدرس security-doors.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)